Kustens IF har bytt till SportAdmin
2021-07-31 11:34

Hej!

Sommaren har varit varm och skön vilket har inneburit många sköna bad. Den har också inneburit en hel del jobb med att flytta över vår verksamhet från laget.se till SportAdmin. I denna fil hittar du information om vad detta innebär för dig som spelare/medlem/förälder.

Om du vill ha den korta versionen kommer den här :-)

Så här gör du för att komma i gång
Du behöver ordna inloggning till vår webbplats och till medlemsappen med hjälp av din e-postadress som finns registrerad hos oss.

Webbplats (www.kustensif.se): Klicka på LOGGA IN längst upp till höger och välj logga in som Medlem/Målsman. Följ därefter instruktionerna. När du loggat in kommer du få möjligheten att se över kontaktuppgifter för ditt/dina barn. Uppdatera gärna dessa så att de stämmer.

Medlemsappen (Sportadmin MedlemsApp): Sök upp appen på Google Play eller AppStore. Följ därefter instruktionerna. Det är möjligt att uppdatera kontaktuppgifterna även via appen.

Hör gärna av dig om du undrar något.

En skön innebandyhälsning från oss som arbetat med att sjösätta den nya hemsidan!

Robban, Otto, Niclas och Fredrik