Kusten förlänger och tecknar nytt avtal med samarbetspartners
2021-08-26 15:49

Magnus Snabbservice AB , Telium förlänger med Kustens IF och Strömblads VVS hoppar på tåget

Magnus Snabbservice AB förlänger…

Vi är glada att meddela att Magnus Snabbservice förlänger sin sponsring med oss.

De meddelar att de är glada att sponsra en så fin förening och ser fram emot säsongen 2021/2022.

Magnus meddelar också att de kommer att ha fina erbjudanden till alla medlemmar i Kustens IF.

Mer info om detta kommer senare under säsongen.

Stort tack för ert engagemang hälsar vi från Kustens IF!

Telium förlänger

Jonny hälsar att de mer än gärna stöttar en så fin och välskött förening som Kustens IF.

Väldigt imponerad hur föreningen växt och nu har ni även har ett Damlag!

Det ska bli väldigt kul att följa er och håll utkik det kommer kanske något erbjudande från oss till er!

Vi vill tacka Telium för att ni tror på oss och det vi gör!

Strömblads VVS

Vi hälsar Andreas och Strömblads VVS välkommen in i kustenfamiljen som ny sponsor.

Andreas har själv barn i föreningen och hjälper till som tränare för sonens P13 lag. Han hälsar att  alltid kul att ha möjlighet att vara med och stötta en förening.

Vi tackar Andreas och Strömblads VVS dubbelt upp!

Dags för Årsmöte2023-05-29 08:19
Vi är Kusten2022-12-14 16:09