B-lag damer

Härlig insats mot Fyllinge
2021-11-08 16:40

Ett stukat självförtroende fanns hos laget inför matchen mot Fyllinge. Inte blev det lättare med två baklängesmål i första perioden. Men efter detta gjorde tjejerna sin kanske bästa match än så länge. Vi pratade om att det var viktigt att vinna fler närkamper än vi förlorar. Det är bara genom att kämpa lika hårt som motståndarna vi kan förvänta oss ett bra resultat.

Detta lyckades vi med och vi visade också hur mycket innebandy det finns i laget mär vi hämtade upp till 2-2.

Mycket på pluskontot (powerplay, inställning, mod och passningsspel) men också lite att jobba på (komma högre upp med laget, längre anfall och spelare som skymmer målvakten och tar returer).

Kika på de fina bilderna i bildgalleriet som Christian Jeppsson tog. Grymt fina!

Stolta ledare2021-07-14 12:51
Ända in i kaklet2021-07-14 12:47