U-lag Herrar

Välkommen till U-lag Herrar (födda 2007 - 2009)

Välkommen till Kustens IF och vårt härliga lag!

Vill du börja spela med oss eller har några frågor kan du kontakta du oss på info@kustensif.se eller höra av dig till någon av ledarna som du hittar under kontakt.

Du kan anmäla dig direkt via denna länk också.

I vår kalender kan du se våra träningstider!

Nu kör vi!

Första vinsten i Div 4 ungdom
2021-12-09 22:16

I kväll blev det en efterlängtad och välförtjänt seger i div 4 ungdom med en bortavinst mot Sandö med 5-8. Kom och se på andra matchen för veckan när vi möter Tygriket hemma nu på söndag !

Bra jobbat killar!

Lyckad kickoff idag
2021-08-21 20:46

Härligt väder och god uppslutning med u-laget i dag! Vi testade Bubbleball och det var riktigt kul. Vilka skratt och scener som utspelade sig!

Efter detta blev det såklart innebandy och gofika.

Nu kör vi på med vanlig träning på måndag!

Äntligen dags för innebandy igen!
2021-08-06 12:47

Sommarlovet är snart slut och med detta kör vi äntligen igång med innebandyn igen. Nu ska vi kunna genomföra en normal innebandysäsong igen.

Vi kör igång med en kickoff (som jag kommer att kalla till separat) den 21e augusti mellan 13-18. Vi kommer att ha en aktivitet på eftermiddagen och sedan följa upp med innebandyspel i Haverdal. Jättebra om alla verkligen kan komma till denna kickoff!

Efter detta kör vi igång träningarna som vanligt vecka 34 (23e aug). Vi har fått bra träningstider där vi tränar på måndagar i Haverdal mellan 2000-2130 (vi träffas vid 1945) och i Hallägrahallen på onsdagar mellan 2000-2130 (vi träffas 1945).

Redan den 5/9 är det dags för DM för 04/05 där vi möter Warberg borta och sedan är det uppföljande matcher 25-26/9 i Haverdal.

Vi kommer också planera in en träningsmatch i september innan serien drar igång. Det blir många matcher i höst.

Vi har även bokat en extratid lördagen den 14e augusti mellan 9-12 som inte kommer att vara tränarledd. Detta är för att de som vi träna separat innan utttagning till hallandslaget eller bara vill skjuta lite i hallen etc.

Ni ska också fått ett separat utskick för beställning av träningströja - gör gärna detta snarast så får ni tröjorna tidigare också. Om det är någon som inte kommer att fortsätta med innebandyn (gud bevars, meddela gärna detta så slipper ni få alla mail)

I ledarstaben kommer Christoffer Thune vara huvudtränare men Martin Eriksson kommer även att gå in och hjälpa till som tränare. Ev. kommer även en tredje tränare att ansluta. Såsom tidgare sköter jag Andreas Johansson lagledarrollen med allt adrminitrativt. Vi kör vidare med vår messengergrupp så får ni förhinder etc. meddelar ni detta i gruppen

Vi har även ny hemisda, kolla så att ni loggat in på denna så att ni inte missar någon information

Ser fram emot denna säsongen och träffa alla igen!

Ledarna i U-laget, Andreas, Christoffer och Martin

Härlig träning med crossfit (aug 2020)
2021-07-14 18:13

Grabbarna fick känna på crossfit för att träna spänst och styrka. Sjukt bra träning!

Premiärseger i div 4 ungdom
2021-07-14 18:13

Vårt härliga ungdomslag fick en smakstart på seriespelet med storseger borta mot Varla med 1-12. Länge sedan vi fick se sådana siffror. Bra spel och härlig stämning!

Våra samarbetspartners